.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روابط عمومی برج میلاد مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها درباره استخدام دو ماهه و اخراج کارگران در برج میلاد را تکذیب کرد. اطلاعیه فوری برج میلاد درباره یک ادعای جنجالی
روابط عمومی برج میلاد مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها درباره استخدام دو ماهه و اخراج کارگران در برج میلاد را تکذیب کرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم. اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ چقدر باید باشد؟
افزایش حقوق و دستمزد و رابطه آن با تورم، تیغی دو لبه است زیرا با افزایش حقوق و دستمزد، هزینه تمام‌شده کالاها افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن، مجدداً شاهد افزایش تورم خواهیم بود.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور
رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: برای اولین بار تعرفه دندانپزشکی بعد از ۴۰ سال ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
عضو شورای شهر ساری تعدیل نیرو در شهرداری ساری را منتفی دانست و از ساماندهی نیروها با تصمیم اعضای شورا خبر داد و گفت: شهرداری درصدد است قراردادها را به سمت حجمی ببرد و این مساله نیاز به همت دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارد. عضو شورا : تعدیل نیرو در شهرداری ساری منتفی است
عضو شورای شهر ساری تعدیل نیرو در شهرداری ساری را منتفی دانست و از ساماندهی نیروها با تصمیم اعضای شورا خبر داد و گفت: شهرداری درصدد است قراردادها را به سمت حجمی ببرد و این مساله نیاز به همت دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارد.(ادامه)
بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی/ اعتبار سفر دولت به زباله سوز ساری رسید
شهردار ساری بدهی شهرداری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره تبدیل وضعیت نیروها گفت: هزار فرزند ایثارگر به صورت شرکتی مشغول کار هستند که باید تبدیل وضعیت شوند.(ادامه)
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم. بستنی هم گران شد / میزان افزایش قیمت بستنی اعلام شد
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی  کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد. همه ضرر می کنند ؛ کارگران و کارفرمایان / افزایش 57 درصدی حقوق بر اساس استانداردهای اقتصادی نیست
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : برای تعیین دستمزد باید از مدلی عقلانی و اقتصادی بهره گرفت که تمامی مولفه‌های طرف کارگری و طرف کارفرمایی در آن لحاظ شده باشد، رشد ۵۷ درصدی دستمزدها منجر به بیکاری، رکود و تعدیل و اخراج کارگران می‌شود و در بلندمدت به ضرر اقتصاد کلان و طبقه کارگری است. افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران/ اخراج و تعدیل کارگران در راه است؟
شمال نیوز : برای تعیین دستمزد باید از مدلی عقلانی و اقتصادی بهره گرفت که تمامی مولفه‌های طرف کارگری و طرف کارفرمایی در آن لحاظ شده باشد، رشد ۵۷ درصدی دستمزدها منجر به بیکاری، رکود و تعدیل و اخراج کارگران می‌شود و در بلندمدت به ضرر اقتصاد کلان و طبقه کارگری است.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند .... تجمع تعدادی از نیروهای شهرداری ساری مقابل شورای شهر / انتقاد کارکنان از بداخلاقی‌های مدیریتی در شهرداری مرکز استان / عضو شورای ساری: این اقدام فرآیند سازماندهی شده‌ای برای اخراج نیروهاست
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند ....(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر سندی که در صفحه اینستاگرامی این نماینده مجلس منتشر شد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه احداث سد فینسک تخصیص داده شده و همچنین این نماینده از وزیر نیرو درخواست کرده بود که اجرای این طرح در اولویت قرار بگیرد سد فینسک مازندران را تبدیل به خوزستان بعدی می‌کند؟
شمال نیوز : بنا بر سندی که در صفحه اینستاگرامی این نماینده مجلس منتشر شد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه احداث سد فینسک تخصیص داده شده و همچنین این نماینده از وزیر نیرو درخواست کرده بود که اجرای این طرح در اولویت قرار بگیرد(ادامه)
به قلم : محمد بابایی گلوی اصناف زیر تیغ «کرونا» و «بی‌تدبیری دولت»(يادداشت)
به قلم : محمد بابایی(ادامه)
واحدهای صنفی ساری از تعطیلات کرونایی آسیب جدی دیدند / ضرورت حمایت مسئولان از بازار
(ادامه)
با گذشت نزدیک به دو ماه از تعهد اردکانیان وزیر نیرو به نمایندگان مازندران هنوز حتا یک برگ از مطالعات مورد نظر در اختیار مجمع نمایندگان استان مازندران قرار نگرفته است ....(خبر)
(ادامه)
این ارزیابی در دو محور اختصاصی و عمومی صورت گرفته و برابر اعلام کتبی وزارت کشور در دو سال متوالی (97 و 98) در مجموع امتیازات و از چهار سطح کیفی (عالی، خوب ، متوسط و ضعیف) در سطح خوب  قرار گرفته است. توضیحات مدیرکل بازرسی استانداری در مورد ارزیابی عملکرد استانداری مازندران در سال 98
این ارزیابی در دو محور اختصاصی و عمومی صورت گرفته و برابر اعلام کتبی وزارت کشور در دو سال متوالی (97 و 98) در مجموع امتیازات و از چهار سطح کیفی (عالی، خوب ، متوسط و ضعیف) در سطح خوب قرار گرفته است.(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
شمال نیوز: اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا همزمان با واریز یارانه نقدی این ماه(تیر)، از سرجمع یارانه نقدی خانوارهای یارانه بگیر کسر خواهد شد. اقساط وام ۱ میلیونی کرونا از این ماه از یارانه نقدی خانوار کسر خواهد شد
شمال نیوز: اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا همزمان با واریز یارانه نقدی این ماه(تیر)، از سرجمع یارانه نقدی خانوارهای یارانه بگیر کسر خواهد شد.(ادامه)
زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد
مقیمی گفت: ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ادامه دارد و شنبه هفته بعد، قرعه کشی انجام خواهد شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.